Zajímá Nás Doprava Čr, Doprava Informace Také Dopraví Informace. Jdeme Na To:
Indikátor radar. vln je takzvaný pasivní antiradar a nijak z technického hlediska neovlivňuje fungování policejních radarů. Co na to ale zákon? Dle zákonných předpisů je dané, že se nesmí aplikovat techn. prostředky a různá zařízení, jež maří a nebo ovlivňují význam technických prostředků nebo zařízení uplatňovaných policejním orgánem nebo vojenskou složkou policie během kontroly bezpečnosti silniční dopravy po pozemních komunikacích. Pro tyto potřeby potom zavedl zákon legislativní označení antiradar. Kdysi se tento zákaz týkal pouze účastníků silničního provozu po pozemních komunikacích, ale současně byl rozšířen na všechny osoby. V případě, že se rozhodne řidič vozidla využívat zařízení, které můžeme nazvat pasiv. antiradarem, tedy technické zařízení, které jenom rozpoznává, potom si myslím, že nedochází k porušení zákonných ustanovení a lze antiradar využívat. Zákon to žádným způsobem neznemožňuje. Nýbrž dle právníků je dnešní vysvětlování o nepovolení pasivních antiradarů min. pochybný, dokonce úplně mylný. V zákoně se lze dočíst, že se nesmí užívat zařízení, jež může ovlivňovat zařízení užívané policií. Jak si ale správně vyložit, co znamená to ovlivňování. Někdo to může pochopit jako fyzik. ovlivňování funkce rychlostního měření, někdo jiný si může vysvětlit jako například ovlivňování funkce složek policie zjišťovat spáchané přestupky a poté dávat finanční pokuty. Tedy vykládat zákonné předpisy může jedině justiční orgán, a jelikož ten se těmito rozpory dosud nezabýval, není doposud jasné, jak je to správně. Většinou je výhodou se zorientovat na trhu nabídek, kde se dá nalézt např. dopravní nehody olomouc nebo i dopravni kamery, autonehody aktuálně.
https://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/B5207C05-61B5-4BDC-B027-0494AFEE5ADC/0/MicrosoftWord226.pdf a https://www.axa-assistance.com/presentation/axa-assistance-in-the-world.html
Je třeba seznámit se nejméně se zákl. předpisy konání v případě dopravního karambolu, pokud jedete do jiných zemí autem. Předtím, než se vydáte na cestu, zkontrolujte si, zda v jiných státech, do kterých cestujete, platí vaše pojištění odpovědnosti z provozu vozidla. Najdete to zaznamenané ve vámi sepsané smlouvě zákonného ručení a zároveň v zel. kartě. Doklad o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla tzv. zelenou kartu musíte mít vždycky při sobě. Ve většině států Evropského světadílu platí totožná pravidla jako v Čechách. Policie se volá většinou jen k nehodám s nemalou majetkovou škodou a při i minimálním zranění nějaké osoby během nehody, jenom v Černé Hoře nebo Rumunsku musí být policejnímu orgánu oznámena jakákoliv nehoda. Kdykoliv, když dojde v zahraničí k nehodě, nespoléhejte na slovní dohodu účastníků. Vždy jí sdělte policejnímu orgánu, protože pro domorodce není nic lehčího, než-li po odjezdu účastníků všechno zapřít a u vaší osoby chtít vyšší poj. plnění. Pokud dopravní nehodu vyšetřuje příslušník policie, potvrďte podpisem sepsaný protokol jen tehdy, jestliže jeho obsahu rozumíte a souhlasíte s tím, co je v něm uvedeno. V opačném případě do něj v českém jazyce vepište svoje stanovisko. Jestliže policie nehodu nebude prošetřovat, vypište tiskopis Záznam o dopravní nehodě tzv. euroformulář. Pokud to jde, nafoťte místo nehody, rozbité auto, všechny ostatní způsobené škody a situaci jako takovou. Důležité je věnovat zápisům do euroformuláře dostatek pozornosti, doplnit ho čitelně a data dokonale u všech dotazovných bodů, kdy by po vyplnění z něho mělo zřetelně vyplývat, kdo je z účastníků havárie viníkem a kdo oprávněný, formulář je taky zapotřebí opatřit podpisy účastníků. Rozepsat by se dalo víc třeba nehody v čr nebo téma dopravní nehody.
Čeká vás hra nervů kdy jste Vy nic nezpůsobili, a i tak si budete vše proplácet Vy. Tedy za předpokladu, že nenarazíte na spolupracujícího účastníka dopravy na jedné straně a vstřícnou pojišťovnu na straně druhé. Pojišťovacím ústavům se nezamlouvá dosud aplikovaná činnost, kdy musí odškodnit prasklé přední sklo, jestliže poškozený obstará pachatele, z jehož zákonného pojištění je pak škoda zaplacena. K ničemu nebývá ani vlastnoruční podpis osoby jedoucího před vámi, od jehož vozidla kamínek vystřelil, že souhlasí s nahrazením škody ze svého zákonného pojištění. Pojišťovna může dělat problémy. Pokaždé podle pojistitele chybí nepochybný důkaz o tom, že přední sklo bylo poničené kamenem, který odlétl od automobilu ustanoveného viníka. I když řidič s pojistkou s tvrzením poškozeného řidiče vozidla souhlasí, nemohl uvedený šutr zahlédnout. Podle pojišťoven jsou hlášené škody čelních skel mnohokrát podfukem, a proto by neměly ovlivňovat cenu povinného ručení. Z tohoto důvodu by chtěly pojišťovací instituty čelní skla ze zákonného pojištění naprosto vyloučit a připravit pro ně samostatné připojištění. V podstatě si žádná osoba na svém automobilu zřejmě sám okno neponičí. S jistotou je možné mnohé vyřešit například pomocí auto nehoda, dopravní nehody zlín či pomocí dopravni informace praha, zelena vlna.
S prošlou technickou kontrolou vůz nemůže na komunikace. Neplatné potvrzení o technickém stavu vozidla může nepozorné majitele aut finančně zničit. Kromě finanční pokuty totiž v případě způsobení dopravní nehody riskují, že částku, kterou pošk. straně pojišťovací ústav proplatil, může vymáhat po nich, i když mají sepsané zákonné pojištění. U škod na zdraví jdou sumy až k miliónovým částkám. Ale praxe je naprosto jiná. Je běžné, že řidiči provozují vozidlo s propadlou STK. Mnohokrát jim tuto skutečnost řekne až policejní kontrola a nebo to objeví po dlouhém čase sami. Správně se má objednat firmu zabývající se odtahem a svoje auto takto odvézt k provedení řádné technické kontroly. Velké množství vlastníků automobilů si s jízdou na STK neláme hlavu. Cestu na stanici technické kontroly bez platné TK risknou. Tím ale můžou mít obrovské problémy. Článek se váže taky k dopravní nehoda u, dopravní situace v čr nebo třeba doprava dálnice.
automobilové nehody
google
https://www.dekra.com/en/automotive